niedziela, 8 marca 2015

o mnie

20 FAKTÓW O MNIE 


1.Julka
2.radom
3.12 lat
4.163 cm 
5. niebieskie oczy 
6. domek jednorodzinny
7.byłam w tv na WOŚP 19 FINAŁ
8.lubię gumeczki i mam
9.moja średnia w 4 klasie wynosiła 5.00
10.mam 3 BFF
11.nosze aparat ortodontyczny na noc
12.do tej pory miałam 3 chłopaków
13. 8 marca to dla mnie nie tylko dzień kobiet ale pierwszy raz pojechałam na zawody( pozdro dla lodzi lili i roksany  )
14. gram w siatkę
15. mój nr w dzienniku to 13
16.kocham milkę
17.mam sony xperia E1
18.kocham klasowe beki 
19.nie mam wymarzonego zawodu 
20.brzydko mi z dziubkiem
 lll                                                                                                                                           


wiadomosc !!!
 jest już was ( na poprzednim poscie 45 !!! jeśli dobijemy ( na tym poście lub poprzednim ) do

50 - seria ZNISZCZ TEN DZIENNIK (zdjęcia )
65- co miesiąc\ porę roku będą ulubiency 
80- MÓJE STYLIZACJE
90- ROOM TOUR
100- KONKURS  !!!!
lll                                                                                                                                           



ZAPRASZAM DO ŚLEDZENIA MNIE NA
INSTAGRAMIE JAKO JULA_KA
FACEBOOKU JAKO JULA KA UŻYTKOWNIK



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz