piątek, 6 marca 2015

dzień kobiet i mężczyzn .

                                             PORADY 

Hejka . zbliża się dzień kobiet i mężczyzn . CO DAĆ NA 8 \10 MARCA ??? JAK FAJNIE 
SPĘDZIĆ TE DWA DNI ???  ODPOWIEDZI PONIŻEJ  ;*


lll                                                                                                                                            


PREZENTY DLA DZIEWCZYNY 

od kolegi
-perfumy
-kwiat ( tulipan. róża odpada )
zalecam dać osobiście 
zaproponować wyjście na miasto z paczką

od chłopaka 
- perfumy 
-kwiaty 
- czekoladki (np milka I <3 YOU )
dać najlepiej bardzo osobiście 
romantyczny film

co ja dostałam (na razie )
- róże 
- perfumy ( pozdrawiam chłopaków z mojej klasy ;*  )
- czekoladkę


PREZENTY DLA CHŁOPAKA 

od dziewczyny 
-perfumy





JAK BYĆ FAJNYM W INTERNECIE ??? KROK PO KROKU .

KROK 2 BLOG 

bloga może założyć każdy !!! są różne strony . ale to potem 

O CO CHODZI W BLOGU ???

blog to miejsce w którym dodajemy posty i cieszymy się popularnością

JAK UTWORZYĆ BLOGA ???

oczywiście trzeba mieć e-maila . o tym trzeba poczytać w internecie bo nie zmieści się u mnie w małej notatce linki http://jak-zalozyc-bloga.info/ 

NA JAKIEJ STRONIE ZAŁOŻYĆ BLOGA ???

są rózne strony ja wybrałam tą blogspot ale są jeszcze ; blog , fotoblog i inne 


O CZYM POWINIEN BYĆ BLOG ??? 

o wszystkim !!! moda , szkoła porady , to już wasz pomysł 

POPULARNOŚĆ . JAK JĄ ZDOBYĆ ???

udostępniać !!! ja już mam około 100 fanów dziękuję !!!!

CO TO ,,NOWE POSTY ''

to nowe aktualności dodawane co kilka dni , miesięcy ipt 

CO ILE DAWAĆ POSTY ???

ja dodaje 2 na tydzień . nie ma określonego dnia godziny czy minuty . to wasz wybór 


następne kroki w następnym poście  ;*  


ZAPRASZAM DO ŚLEDZENIA MNIE NA
INSTAGRAMIE JAKO JULA_KA
FACEBOOKU JAKO JULA KA UŻYTKOWNIK


                                                                                                           miłego dnia kobiet i mężczyzn ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz