poniedziałek, 23 lutego 2015

nowa ja ;*

hejka !!! witam na moim blogu ,,wszystko o niczym" 

CO BĘDĘ TUTAJ ZAMIESZCZAĆ ???


a) moda (głównie ciuchy )
-make up
-stylizacjie

b)ciekawstki
- dziwwne 
- zabawne 

c)porady
- modowe 
-miłosne 

d)moje uczucia
-złości 
-radości 

przewidywane serie ;
 BACK TO SHOOL ( póżniej )
ZNISZCZ TEN DZIENNIK 
ZAKĄDKI MOJEGO POKOJU
                                                                             

Z cyklu ,, CIEKAWOSTKI "  

sprawdzie jakim typem na fb jesteście :)

mi wyszedł ,,LAJKER " xD 

zapraszam do obserwowania mnie na 

INSTAGRAM  jako jula_ka

FACEBOOK jako jula_ka użytkownik 


                                                                                                            pozdrawiam 
                                                                                                                          julka :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz